Forum Dragonworld Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Lokacje
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Falstad




Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 23:07, 17 Sty 2006    Temat postu: Lokacje

Tutaj piszscie swoje pomysły na lokacje. Umieszczajcie krótki opis, co można tu robić, budynki itd. NP:
Las ....
idź rąbać drewno
stajnia
zwiedzaj las
idź nad jezioro
itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rhonin
Administrator



Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 15:03, 18 Sty 2006    Temat postu:

Tyle ze pamietac ze las juz jest i gory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwikus




Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 15:06, 18 Sty 2006    Temat postu:

no to moze jakies bagna, teren wulkaniczny itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quines




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z tam gdzie mieszkam

PostWysłany: Śro 16:07, 18 Sty 2006    Temat postu:

Wygasly wolkan

idz wydobywaj metoryt
zwiedzaj wulkan
stajnie
i np. szukaj smokow

to opis: po wyjechaniu ze stajni opis: stoisz u podnoza wygaslego wulkanu. Zdaje ci sie ze to najwyzsz gora jaka widziales. Kolo siebie widzisz porozrzucane kosci tych ktorzy probowali wejsc gdy jeszcze byla w nim lawa.Aby wejsc kliknij TUTAJ.
Potem : Wchodzisz na sam szczyt i oddychasz z ulga.Kolo ciebie odzywa sie glos obracasz sie i widzisz starca ktory mowi: Wide ze przybyles na wygasly wolkan Tomachet. Co zamierzasz teraz?
Odpowiadasz:

Isc do kopalni szukac metoryt.
Zwiedzac wolkan.
Szukac smokow.
Udac sie do stajni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Quines dnia Śro 18:53, 18 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Falstad




Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 17:54, 18 Sty 2006    Temat postu:

Dobry pomysł Makak. Rozwiń jeszcze trochę bardziej to ok?? Dodaj krótki opis np. stoisz u podnóża wielkiego mrocznego Wygasłego Wulkanu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenikx




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 19:50, 19 Sty 2006    Temat postu:

SAERLOON (Metropolia, 54 496)



Legenda:
1. Delfinowy Targ
2. Północny Targ
3. "Wieża Tajemnic" - świątynia Mystry
4. "Dom Wysokiego" - świątynia Azutha
5. Gospoda "Pod Błękitnym Krukiem"
6. "Gospoda Pani Rae"

Wybitna, gotycka architektura Saerloonu, upiększona gargulcami i innymi ozdobami, jest spadkiem kolonistów z Chondathu, którzy założyli Saerloon jako matczyną osadę na nowej ziemi. Mieszkańcy Saerloonu utrzymują kupieckie działania na rozgorączkowanym poziomie, podsycanym przez złodziejstwo i intrygi. W przeciwieństwie do strzeżonych przez policję miast, takich, jak Daerlun, Saerloon jest idealnym miejscem do działania dla gildii złodziei, jak Nocne Noże oraz innych złych grup, jak Bezoka Maska, Kult Smoka, Czerwoni Magowie z Thay, a nawet zakon Mrocznego Księżyca, mnichów Shar.

Położenie: Jako jedne z pierwszych miast Sembii od czasów jej założycieli, Saerloon wzniesione zostało na brzegu Morza Upadłych Gwiazd, pomiędzy Selgauntem a Urmlaspyrem. W zamierzchłych czasach miasto to znane było pod nazwą Chondathańskiego miasta, a później przemianowano je na Saerloon, na cześć kupca imieniem Saer, który pomógł je założyć.

Populacja: Saerloon zamieszkuje około 54 tysięcy ludzi. W lecie liczba ta podnosi się nawet do 148 tysięcy. W mieście tym można spotkać przedstawicieli prawie wszystkich raz, oprócz elfów, którym wedle ustawy prawnej wzbroniono wstępu do Saerloon.

Rząd: Choć oficjalną władczynią miasta jest przywódczyni straży, Lady Merelith, podobnie jak w innych sembijskich miastach prawdziwa władza skupia się w rękach lokalnych kupców.

Wojsko i Policja: Podobnie jak we wszystkich sembijskich miastach, miejscowa siła wojskowa i policyjna nosi nazwę "Straży". W jej skład wchodzi około 7 tysięcy zbrojnych wojowników, a przewodzi im Lady Merelith wraz z asystującymi jej Nadkapitanami.

Świątynie i Kaplice: W Saerloonie znalazły gościnę dwa potężne bóstwa magii:
- "Wieża Tajemnic" - świątynia Mystry
- "Dom Wysokiego" - świątynia Azutha
W mieście tym znaleźć również można kaplice poświęcone Lathanderowi, Tempusowi, Tymorze i Waukeen (do Czasów Niepokoju).

Gospody i Tawerny: Gospody i Tawerny: Saerloon jest miastem pełnym różnorakich gospod i tawern:
- Gospoda "Pod Błękitnym Krukiem" - idealna dla poszukiwaczy przygód
- "Gospoda Crommora" - gospoda i tawerna, świetna dla niezbyt bogatych poszukiwaczy przygód
- Gospoda "Pod Czarną Żmiją"
- "Gospoda Pani Rae" - gospoda tylko dla kobiet


[link widoczny dla zalogowanych] Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenikx




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 19:52, 19 Sty 2006    Temat postu:

SELGAUNT (Metropolia, 56 514)



Legenda:
1. Pałac Hulorna
2. Łowiecki Ogród
3. "Czarny Jeleń"
4. Gospoda "Pod Zieloną Rękawicą"
5. Gospoda "Zacisze"

Selgaunt jest najbogatszym i najbardziej pysznym z sembijskich miast. Jego tytularnym i dziedzicznym władcą jest kupiec-burmistrz nazywany Hulornem. Kupcy, którzy naprawdę rządzą Selgauntem pozwalają sobie na większe niż zwyczajnie wydatki na intrygi i politykę, jakby chcieli dowieść, że stać ich na to. Pomiędzy obecnym Hulornem, tajemniczym człowiekiem znanym jako Andeth Ilchammar, a Starą Kancelarią (jak stara szlachta w mieście zwykła siebie nazywać) istnieją bardzo dobre stosunki, na skutek czego Selgaunt jest ze wszystkich sembijskich miast najmniej dotykane przez walkę o władzę licznej rodziny nowego Wszechwładcy Sembii.

Położenie: Najbogatsze miasto Sembii położone jest u ujścia rzeki Arkhen, pomiędzy miastem Saerloon a Yhaunn. Niegdyś miasto to nazywało się Chauncelgaunt, lecz przemianowano je na Selgaunt na cześć kupca Selgara, który wspomógł je w ciężkich chwilach.

Populacja: Selgaunt jest zwykle domem dla około 56 tysięcy mieszkańców, choć latem ich liczba podnosi się nawet do 202 tysięcy. Można tu spotkać przedstawicieli większości ras, poza elfami (jak zwykle).

Rząd: Miasto rządzone jest przez Hulorna - burmistrza Selgaunt. Stanowisko to jest obecnie piastowane przez Andetha Ilchammara, zacnego człowieka, acz o dziwnych poglądach teologicznych.

Wojsko i Policja: Selgaunt chronione jest przez "Straż", jednostkę wojskową o sile 9 tysięcy wojowników, służących również jako policja. Selgaunt jest również domem dla sembijskiej floty wojennej i handlowej.

Świątynie i Kaplice: W Selgaunt można spotkać świątynie kilku potężnych bóstw:
- "Pałac Świętej Uroczystości" - świątynia Lliiry
- "Dom Ognistowłosej" - świątynia Sune
- "Dom Pieśni" - świątynia Milila
- "Święty Dom Wyższego Spełnienia" - świątynia Deneira
- "Sanktuarium Zwoju" - świątynia Oghmy
W mieście znajdują się również kapliczki poświęcone Lathanderowi, Tymorze i Waukeen (do Czasów Niepokoju).

Gospody i Tawerny: Pomimo wielkiej aktywności, w Selgaunt znajdują się tylko trzy gospody, które z chęcią witają poszukiwaczy przygód:
- "Czarny Jeleń" - gospoda i tawerna
- Gospoda "Pod Zieloną Rękawicą" - znajduje się w dzielnicy portowej
- Gospoda "Zacisze" - znajduje się poza murami miasta


[link widoczny dla zalogowanych]
Niepotrzebne skreslic:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rhonin
Administrator



Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 20:34, 19 Sty 2006    Temat postu:

Masz dobre pomysly. Na pewno cos w przyszlosci wykorzystamy z tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenikx




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 21:04, 19 Sty 2006    Temat postu:

Isa ma dobre pomysłyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Falstad




Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 21:21, 19 Sty 2006    Temat postu:

Dobre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quines




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z tam gdzie mieszkam

PostWysłany: Czw 21:46, 19 Sty 2006    Temat postu:

a co z tym wolkanem??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Falstad




Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 21:54, 19 Sty 2006    Temat postu:

Też jest dobry tylko krótko go opisz tak jak to zrobił Fenikx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quines




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z tam gdzie mieszkam

PostWysłany: Czw 21:57, 19 Sty 2006    Temat postu:

a dlugo jest??????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenikx




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 21:57, 19 Sty 2006    Temat postu:

Nie ja tylko Isa Razz ja to tylko znalazłem i skopiowałem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quines




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z tam gdzie mieszkam

PostWysłany: Czw 21:59, 19 Sty 2006    Temat postu:

wiemy juz to pisales ze to isa ale moze cos wymyslisz sam z laski swojej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Kosz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1