Forum Dragonworld Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Huty-Hutnictwo
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tharan




Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 20:53, 24 Paź 2006    Temat postu: Huty-Hutnictwo

Zdaje mi sie ze nalezaloby wprowadzic nową ceche w charakterystyce postaci. Skoro prawie wszyscy sa zgodni co do kwesti nieuzupełniania magazynu trzeba by wprowadzic nową ceche w karcie postaci pt."Hutnictwo"-jako bonus dla tych co beda trudnili sie wytopem sztabek metali. Skoro drwale,gornicy,stolarze mają swoje umiejętnosci to mysle ze hutnicy sa nieco poszkodowani. Oczywiscie oprocz cyferek powinny tez isc za tym jakies bonusy dla nich tzn. poziom hutnictwa powinien wplywac na ilosc wytwarzanych sztabek, badz tez zmniejszac ilosc zuzywanych mineralów czyli np.przy poziomie 10 w hutnictwie i zuzyciu 10 energi powinien on wytwarzac 101,przy poziomie 100 sztabek by wytwarzali 110 itd,itd. Niby niewielka rzecz a mysle ze zmobilizowalaby hutnikow do wytezonej pracy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grathel




Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 21:13, 24 Paź 2006    Temat postu:

Jestem za.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lagren Divine




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: sie biorą debile?

PostWysłany: Wto 21:25, 24 Paź 2006    Temat postu:

Ja tez.... razem z paroma graczami robilismy juz taki projekt w innej krainie....

Jak bede mial czas moge przedstawic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morain




Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 22:32, 24 Paź 2006    Temat postu:

I kowale mieliby z czego kuć, bo w tym tempie to magazyny będą puste do jutra - a jak kowal kuje, to nie ma energii na nic innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grathel




Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 22:36, 24 Paź 2006    Temat postu:

Z tym przyrostem energii to i za tydzień nie opróżnimy magazynów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morain




Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 22:42, 24 Paź 2006    Temat postu:

No nie wiem - 2/3 juz poszły... Ja nie mam za co kupić surowców, bo rynek jest martwy - do tej pory sprzedałem ze 4 - 5 mieczy, a wychodza mi juz nawet smocze +6... Sadzę, że ci którzy mją kasę, a nie sa kowalami wykupią surowce, by póżniej drożej odsprzedać. Takie prawa rynku - inwestujesz, żeby zarobić... Ale ceny, jak na poczatek gry sa zawrotne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 22:54, 24 Paź 2006    Temat postu:

No to panowie rzemieślnicy zasuwać w góry i kopać a nie:) Jak ja grałem kowalem w innej gierce to jak niebyło kasy ani surowców to sam zasuwałem w góry i grzebałem w ziemi. No już zapraszam rączki troche pobrudzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erithizon




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: >Zakopane<

PostWysłany: Wto 23:05, 24 Paź 2006    Temat postu:

Jakby jeszcze było trochę tej energi żeby kopać można było Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 23:06, 24 Paź 2006    Temat postu:

W tym resecie juz jest.

Ps niewyjawiłęm mojego zdania o samym pomyśle hutnictwa. Ogólnie pomysł jest dobry Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morain




Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 23:22, 24 Paź 2006    Temat postu:

Scarbardi!
To nie problem w tym, żeby utytłać sobie kowalskie rączki, ale w tym, żeby każdy miał swoją specjalizację. Mogę oczywiście wydobywać rudę, wytapiać sztabki, a dopiero później kuć, ale chyba nie w tym tkwi sens tego wszystkiego. Wiele osób mogłoby się specjalizować jednej tylko "działce", a nie robić wszystko samemu. Bo jeżeli będę musiał wydobyć rudy, węgiel, wytopić z tego wszystkiego sztabki, a dopiero później to przekuć w coś sensownego, to np. smoczy krótki miecz z miedzi +7 nie będzie kosztował 700szt złota, ale min. 2500. I jeszcze nie będzie przedmiotów na rynku... To do niczego nie prowadzi, a działa na szkodę wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 23:40, 24 Paź 2006    Temat postu:

Ależ przecież właśnie o to chodzi! Teraz kiedy jesteś "młodym" kowalem i robisz takie sobie rzeczy powi8nieneś włożyć trochę pracy w rozwój swojej postaci. Kiedy bedziesz miał już swoją renomę to będziesz miał i kasę. A teraz pracujcie jak każdy.
Waszym tokiem myślenia wychodziło by na to: Bogowie sprowadzcie na potwory plagę ciężkich sakiewek bo grając wojownikiem nie dość ze musze kupować ekwipunek to jeszcze walczyć mi sie nieopłaca bo on sie niszczy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morain




Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 23:51, 24 Paź 2006    Temat postu:

To nie do końca tak, bo aby uzyskać jeden przedmiot smoczy, a właściwie tylko takie sie sprzedają kowal musi wykuć min. 10 szt. danego przedmiotu, az mu w końcu wyjdzie. Zobacz, co w tej chwili dzieje się na rynku - przedmioty wystawiane przeze mnie, np. krasnoludzki krótki miecz z miedzi kosztują 110 - 130 szt. zł, a normalne miecze sprzedaję od razu z ekwipunku za 25 szt. , bo i tak ich nikt nie kupi. Wobec kosztu sztabki miedzi w wysokości ok. 85 szt zł i tak musze dołozyc do interesu, nawet jeżeli ktoś kupi miecz. A energii jest mało i mjąc do wyboru kucie i wydobycie wolę kuć... To chyba normalne - Ty tez nie rozwijasz siły, bądź hodowli, bo nie jest Ci potrzbna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 23:59, 24 Paź 2006    Temat postu:

No ale przecież w tym momęcie nażekasz na bark złota. No to jest bardzo dobre rozwiązanie na jakie ja i pewnie 99% graczy wpadło. idziemy w góry... wydajemy część energii i wracamy bogatsi o jaką tam nam sumkę udało się uzbierać z minerałó. Jezeli już jesteś kowalem to wydobywasz sobię miedź czy tam zelazo i przetapiasz na sztaby albo dajesz komu innemu do przetopu żeby niemarnować energii. On dostaje kasę a ty już czyste sztaby z których kuje.
Kurka wodna kto powiedział ze kowal ma TYLKO I WYŁACZNIE KUĆ! Przecież podstawowym zarobkiem wojownika są kopalnie i strażnica... to co kowal to juz też niemoze mieć strażnicy i w kopalniach sie pobrudzić?


Oto co sie wydaży jak niebędzie już w magazynach mineraów:
Na początku będzie chaos cen... luzie będą wyskakiwać z cowiększą cena minerałów ale ceny same po kilku dniach spadną i będzie mozna kupować po normalnych juz cenach. Wojownicy będą mieli zarobek a i rzemieślnicy jak im ceny niebędą pasowały sami sobie coś ukopią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morain




Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 0:09, 25 Paź 2006    Temat postu:

To co napisałes wydaje sie byc logiczne, pod warunkiem, że ludziska nie powariuja z cenami... Bo wtym wypadku oczywiście bardziej będzie sie opłacało wszystko robić samemu - a wtedy przyhamuja to gre wszystkim - bo:
- mniejsze kowalstwo kowali przekłada sie na gorsze przedmioty
- wolniejszy rozwój kowali (mniejsze lev) - mniej ekwipunku na rynku i to gorszej jakosci
- co z kolei prowadzi do wolniejszego rozwoju wojowników (wojownik z bronią smoczą +10 to nie to samo o wojownik z bronią +200)
Generalnie sie zgadzam z tym, co piszesz, ale nie wprowadzałbym tegow pierwszych 2 -3 tyg gry. Póżniej, gdy postacie będą odpowiednio rozwinięte to ma rację bytu. Na razie dałbym mozliwości rozwoju, aby gra szła w miare wartko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 0:12, 25 Paź 2006    Temat postu:

Ceny sie unormują w ciagu kilku pierwszych dni bo każdy chciałby sprzedać i będą same spadały. Moze na początku być dosyć mało mineraów ale juz widać ze ludzie siedzą w górnictwie więc nie ma sie o co bać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1