Forum Dragonworld Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Kołczan
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quines




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z tam gdzie mieszkam

PostWysłany: Czw 15:36, 26 Paź 2006    Temat postu:

tyko jest maly problem moja ff nie kopiuje niczego;) wim napiszesz zeby pisac w worldzie ale ja nia mam czasu na zabawe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 16:42, 26 Paź 2006    Temat postu:

WIecie co to argumentowanie jest troche lipne, więcej strzał w kołcznie oznacza że łucznik stanie sie niepokonany wkońcu, mag ma zawsze 1% szans na zepsucie czaru bądz strate całej puli many niezależnie od statów i innych rzeczy, wojownik ma troche lepiej ale no cóz to tylko wojownik to jedno z jego nielicznych dobrodziejstw, co do łuczników to oni i tak są na najlepszej sytuacji bo jako jedyni muszą rozwijać tylko jedną ceche do walki a nie jak reszta klas conajmniej 2 bądz 3... jak jest w przypadku magów...
Kołczan to bardzo kiebski pomysł i niepotrzebna próba dopakowania i tak już bardzo mocnej klasy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 16:49, 26 Paź 2006    Temat postu:

Karmazyn... Wojownik może walczyć przez wszystkie 20 tur majac 5 ataków na turę gdy tacha byle jaka broń ze stali. A łucznik w takim wypadku robi 4 tury i dalej jest zdany wyłącznie na uniki. A przecież wiadomo że mając nawet 1k mniej zręczności raz w końcu wojownik trafi i tak. Te 10 strzał więcej pozwoliło by dla łucznika rozegrać o dwie tury więcej podczas walki. Kolejny argument ze dmg ze zręczności jest tylko częściowy. Moze łucznicy maja fajnie na początku ale potem jest to jednak trudna klasa do prowadzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 17:10, 26 Paź 2006    Temat postu:

To jest tak żywotność rozwijać oboje muszą, bo inaczej atakować niebędą...
Niemniej jednak wojownik musi rozwijać siłe i zręczność a łucznik zaledwie zręczność, niemów mi że to jest mała przewaga, bo jest to ogrona przewaga. Wiem jak to jest bo grałem jednym i drugim i dużo łatwiej mi sie grało łucznikiem.
Pozatym co to za łucznik który potrzebuje aż 20 ataków żeby kogoś pokonać, to albo porywa sie na przeciwnika który i tak jest o wiele za silny naniego albo osoba tóra prowadzi łucznika jest naprawde kiebskim graczem i sama niewie czego chce....
1000 przewagi w zręczności daje niesamowitą przewage, po pierwsze w zadawanych obrażeniach a po drugie w unikach, przy takiej przewadze, wojownik ma mniejwiecej 1-5% szans na trafienie, i to krytyczne ale to jedyny bonus, bo łucznik z taką przewagą ma przynajmniej taką samą na krytyka... a przy tym zadaje większe obrażenia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:19, 26 Paź 2006    Temat postu:

Cóż... Dobrze stawiasz argumenty ale zważ na to ze łucznik aby zadać 1k obrażeń musi miec 3k zręcznosci. A wojownikowi wystarczy 1k siły aby tyle rypnąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 7:44, 27 Paź 2006    Temat postu:

Tylko jęsli łucznik bedzie miał te 3k zręczności bezie miał bardzo duża szanse na trafienie krytyczne, a wojownik niewielką żeby wogóle trafić, raczej bedzie trafiał z przypadku, a dalej ma łucznik w przewadze to że musi przynajmniej jedną ceche mniej rozwijać od wojownika, bo zakładam że od czasu do czasu również w żywotność zainwestuje, no a jak nie to wojownik dalej rozwija 3 cechy a łucznik tylko 1, o szybkości niewspomne bo to już 4 cecha... no ale to dość podstawowa cecha i klasuje się zaraz po zręczności i bez niej ani rusz :] Jeśli chce być sie naprawde dobrym :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lagren Divine




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: sie biorą debile?

PostWysłany: Sob 20:55, 28 Paź 2006    Temat postu:

Powienien miec 30 strzał.... Mag ma najlepiej... jak pogram troche dluzej tutaj to pokaze wam ze mag bedzie rozwalal wszystkich łuczników...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 21:11, 28 Paź 2006    Temat postu:

Życze powodzenia i zbędnych prób... Jesli łucznik ustawi sie na walke i mag te,stawiam na łucznika, ma wieększeszanse niż mag, nielicze oczywiści krytyków...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lagren Divine




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: sie biorą debile?

PostWysłany: Nie 15:16, 29 Paź 2006    Temat postu:

Sie pogra sie zobaczy.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azu




Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 14:25, 03 Lis 2006    Temat postu:

Jestem łucznikiem i zawsze nim grałem, chcę tylko powiedzieć że jest to najlepsza postać szczególnie na wyższych poziomach gdzie przyrost energi jest ogromny i do rozdyspowania na staty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 11:04, 04 Lis 2006    Temat postu:

Dnia 2006-11-03 20:57:13 Herold napisał(a)... "‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
Petrus atakuje ‡ Scarbardi i zadaje 0 obrażeń! (192 zostało)
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
‡ Scarbardi uniknął ataku Petrus
Petrus atakuje ‡ Scarbardi i zadaje 23.867 obrażeń! (168.133 zostało)
Petrus atakuje ‡ Scarbardi i zadaje 53.867 obrażeń! (114.266 zostało)
Petrus atakuje ‡ Scarbardi i zadaje 33.867 obrażeń! (80.399 zostało)
Petrus atakuje ‡ Scarbardi i zadaje 73.867 obrażeń! (6.532 zostało)
Petrus atakuje ‡ Scarbardi i zadaje 43.867 obrażeń! (-37.335 zostało)

Petrus zwycięża!
Petrus otrzymuje 40 PD oraz 1700.1 sztuk złota oraz 1 kawałek mapy!





&^T(*%(*^&^%&^% Tak sie wyraziłem jak zobaczyłem staty tego pana... 2/26
A dzieki czemu to? Bo wieczorem ktoś mnie zaatakował i pozbawił strzał... Potem nie wiem jakie licho naszło tego typka i mnie też zaatakował.
Nie kapuje tego z moimi statami powinienem go przez wieczność unikać ale cóż stało sie.

Jeżeli już kołczan ma być taki mały to niech chociaż sie automatycznie uzupełnia po walce!!! Cholera jasna jeżeli przez to ze strzał mi zabrakło prze kogoś innego mam przegrywać z takim przeciwnikiem to cos tu niegra chyba nie? Albo niech te kołczany bedą większe albi niech sie po walce uzupełniaja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lagren Divine




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: sie biorą debile?

PostWysłany: Sob 16:03, 04 Lis 2006    Temat postu:

ja jestem za uzupełnianiem...... i za kołczanem 30 ew 25

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raster




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 16:18, 04 Lis 2006    Temat postu:

Ja tez 30!!

P.S. Bez sens jest przegrana Scarbadiego, jeszcze jakby to byl jakis krytyk ale obrazenia to przesada...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 17:24, 04 Lis 2006    Temat postu:

rzegrana jak zadna inna, miałem duzo gorsze jak zabrakło mi many bo komus sie nudziło wcześniej i musiał mnie zaatakować, a jak tak bardzo nażekacie za niewielkie pieniądze kupić sobie sypialnie i w niej sie melinowac :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Homer




Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 3:42, 05 Lis 2006    Temat postu:

Karmazyn ma racje. Od tego jest sypialnia by nie było takich wypadków. Gdyby same sie kołczany uzupełniały po walce to prawie tak jak by ich nie było wogóle... w interesie łucznika jest pilnowanie kołczanu... A jak go nie ma w grze to jw sypialnia
Proste.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1