Forum Dragonworld Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Pomysly itp.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Erithizon




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: >Zakopane<

PostWysłany: Śro 15:55, 08 Lis 2006    Temat postu:

Jak dla mnie PD za trening byłby uciążliwe chyba ze byłaby opcja treningu z PD i bez.Lvl nie ma żadnego znaczenia przy treningu, ważne jest jak wysoka jest dana umiejętność.Jeżeli będę miał 3 w sile i wytrenuję 300 to zapłacę tyle samo na 1lvl czy 100 lvl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lagren Divine




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: sie biorą debile?

PostWysłany: Śro 16:15, 08 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
co do mocnych graczy na pierwszym lvlu to proponuję wprowadzić punkty doświadczenia podczas szkolenia... bo na 1 lvlu można sobie podnosić statystyki za psie grosze i w miarę jak gracz zdobywa lvl ceny idą w górę.. dobrze mówię? wtedy gdyby ktoś szkoliłby się w szkole zdobywałby ileś punktów doświadczenia za każdy trening i po jakimś czasie miałby nast. lvl...i tak byłoby na każdym poziomie...


Koniecznie chcecie zrobic z DW brui?? dla mnie pomysl totalnie bez sensu... np taki złodziej nie ma szans na pierwszym lv miec sumy zr + int powyzej 100(potrzebne do okradania banku) bo od razu wskoczy na okolo 3 lv.... a na 3cim do okradania banku juz potrzebne jest 300....

Zreszta raczej radze zapoznac sie troche z gra, bo lv nie ma praktycznie przelozenia na ceny treningu, za to ma ogromne znaczenie w dostawaniu pe.... poniewaz tu jest 5pe a nie 10 jak na zwyklym, to juz na 18lv ma sie ponad 2x wiecej pe niz pierwszolvowiec.... wiec ode mnie WIELKIE NIE Smile

Ja bede siedziec na niskim lv bo chce sobie ponabijac walki.... zreszta nawet jak ten beznadziejny pomysl sie da to i tak bede siedzial tylko troche trudniej bedzie mi sie utrzymac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regi




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 8:51, 16 Lis 2006    Temat postu:

Ja Osobiście Proponuję Sztabki Mithrilowe a z nich np zbroje które będą dodawały wytrzymałość lub szybkość. Bo w końcu ten calutki Mithril jest tylko do chowańców. Sztabki można było wyrabiać tylko w hucie a niebyło by ich do kupna. Co wy nato?? Czekam na wasze propozycję. Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regi




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 8:54, 16 Lis 2006    Temat postu:

Niedośc Tego jeszcze przyszło mi do głowy że skoro Ludzie mogą zostać Wilkołakami Lub Wampirami to może smoki będą mogły zmieniać kolor skóry z wiekiem im większy level tym może zmienić skórę a to np. wiąże się z Avatarem. Oczywiście niemusi zmieniać skóry jeśli niechce. Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 15:11, 16 Lis 2006    Temat postu:

Pierwsze. popieram ale trzeba by wprowadzić odbudować starą kopalnie. Ale wyglądać musiało by to tak:
1) Ceny mithrilu, adamantium i kryształu musiały by spaść na ceny troszkę wyższe od stali.
2)Sposób i rodzaje sztab:

stal+mithril: Sztaba mithrilu
stal+adamantium: Sztaba adamantium
stal+adamantium+kryształ: Sztaba czegoś tam.

W innej grze sie to sprawdziło dość poządnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erithizon




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: >Zakopane<

PostWysłany: Czw 15:16, 16 Lis 2006    Temat postu:

Ale podejrzewam że wprowadzenie starej kopalni się nie uda Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raster




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 16:45, 16 Lis 2006    Temat postu:

To ten sklep z mithrilem w ktorym co reset sa rozne ceny, i tak samo z adam... i krysztalami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 16:50, 16 Lis 2006    Temat postu:

Hmmm też może sie sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erithizon




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: >Zakopane<

PostWysłany: Czw 16:58, 16 Lis 2006    Temat postu:

Sklep byłby lepszy Smile I te zmienne ceny, można by było na tym zarabiać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thor




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ja sie tu wziołem

PostWysłany: Czw 18:34, 16 Lis 2006    Temat postu:

i tracić;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilczek




Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 18:39, 16 Lis 2006    Temat postu:

zawsze nowy pomysl na zarobek:D i to jest to

EDIT BY MOD

mi sie pomysl nasuwa zeby tak gracz mugl uczyc gracza...A limitem bylo bo jego poziom danej umiejetnosci...moglo by to wypalic??



używaj opcji EDYCJA Smile bo będzie 2 ostrzeżenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 19:03, 16 Lis 2006    Temat postu:

Raczej nie, niepotrzebna komplikacja, z tym uczeniem jednego gracza przez innego.
Stare kopalnie niebyły takie złe, niemniej jednak trzeba by je było przerobić aby wydobywało sie w nich rude, bo aktualny sposób wytwarzania ekwipunku jest lepszy niż stary, mamy wpływ na jego parametry :]
Mogło by byc też tak że zamiast punktów jakie dostaje sie co reset na wykopywanie zchodziła by poprostu energia, i całość powiązana byłaby nie tylko z wielkością kopalni ale i umiejętnością górnictwo, wkońcu teraz sporo osób w nie zainwestowało, szkoda by było je tracić :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regi




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią 8:49, 17 Lis 2006    Temat postu:

W sumie to macie rację Ale mi chodziło oto że np. Mithril znajdujemy w Labiryncie lub kupujemy w magazynie królewskim a potem idziemy do huty i wyrabiamy sobie sztabkę. Ja to tak widzę. A Wy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 10:15, 17 Lis 2006    Temat postu:

Sztabki mitrilu które będą jeszcze bardziej wzmacniać przedmioty to niejest taki zły pomysł, powiedziałbym że nawet całkiem nizły, niemniej jednak pytanie nie brzmi czy nam sie to bardzo podoba czy nie, i czy jest to wukonalne czy nie, pytanie brzmi czy bogom bedzie chciałos ie to zrobić i czy będą mieli kiedy :]

Co do kopalni to w starej była jedna fajna rzecz, brała pod uwage siłe, nowe górnictwo tego nierobi a to znaczy że mag z 3 siły może być tak samo dobrym górnikiem jak naprzykład wojownik z 1000 siły Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 10:20, 17 Lis 2006    Temat postu:

Scarbardi Krwawooki napisał:


stal+mithril: Sztaba mithrilu
stal+adamantium: Sztaba adamantium
stal+adamantium+kryształ: Sztaba czegoś tam.

W innej grze sie to sprawdziło dość poządnie Smile


A co ja napisałem?


Karmazyn napisał:


Stare kopalnie niebyły takie złe, niemniej jednak trzeba by je było przerobić aby wydobywało sie w nich rude, bo aktualny sposób wytwarzania ekwipunku jest lepszy niż stary, mamy wpływ na jego parametry :]



Mi chodziło o kopalnie adamantium, mithrilu i kryształu. Tam za każdą udaną akcję dostawało sie +0,1 do górnictwa i nie było trzeba mieć dużo siły.

Karmazyn napisał:


Sztabki mitrilu które będą jeszcze bardziej wzmacniać przedmioty to niejest taki zły pomysł, powiedziałbym że nawet całkiem nizły, niemniej jednak pytanie nie brzmi czy nam sie to bardzo podoba czy nie, i czy jest to wukonalne czy nie, pytanie brzmi czy bogom bedzie chciałos ie to zrobić i czy będą mieli kiedy :]


Wykonalne jest jaknajbardziej. Pomysł został wykonany na grze [link widoczny dla zalogowanych] i prosze niedawać mi bana ani ostrzeżenia bo link jest tylko dla udowodnienia nie promocji Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1