Forum Dragonworld Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Pomysly itp.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 11:29, 17 Lis 2006    Temat postu:

Scarbardi wiemy że to napisałeś niemusisz przypominac :]

Zresztą napisałem że pytanie NIE brzmi czy sie da tylko czy Bogom będzie się chciało i czy będą mieć czas :] Czytać dokładnie :p


Co do kopalni adamantium, mithrilu i kryształu, za kopanie w których dostawało by się do umiejetności górnictwo, i górnictwo wpływałoby na to raczej kiepski pomysł, wtedy wszyscy przerzucą się na te kopalnie a chciałbym zauważyć że ceny tych surowców są raczej astronomiczne w porównaniu z innymi rudami.
Jeżeli już to powrócić proponowałbym w tym przypadku do starej kopalni, tylko surowce jakie tam były
(węgiel, miedzi, żelaza) zamienić właśnie na kopalnie adamantium, mithrilu i kryształu. Podnieść dodatkowo koszt każdego z jej poziomów (kopalnie można było rozwijać poziomowo) przynajmniej 3 krotnie.

Dlaczego tak, to dość łatwo wytłumaczyć, w końcu siła będzie gdzieś się sprawdzać w górnictwie, co oznacza że magowie automatycznie będą mniej inwestować w ten typ kopalni i rzemieślnicy i wojownicy będą mieli lepsze źródło dochodu :]
Ten typ kopalni nie będzie miał nic wspólnego z umiejętnością górnictwo. Konkretniej zastanówcie się aby wykopać taki metal jak mitrill który jest ewidentnie mocniejszy niż stal gdyż jest magicznym metalem, czy adamentioum, wszyscy raczej dobrze kojarzymy szpony Wolverina i większości właśnie z niezniszczalnym metalem się to kojarzy, czy kryształ, który raczej kojarzy się z diamentami, aby wykopać coś takiego trzeba mieć sporo siły aby rozbić skałę z tym minerałem :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alia




Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 11:53, 17 Lis 2006    Temat postu:

Rzemieślnicy i górnicy zawsze mieli lepsze źródła dochodu niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 11:57, 17 Lis 2006    Temat postu:

To akurat jest generalizowanie sprawy, niezgadzam sie z tą tezą, poprostu mieli tak zrobione że nietrzeba bylo zabardzo kombinować i mysleć, schemat był prosty i każdy mógł go używać, natomiast magowie to juz inna sprawa, w poprzedniej erze byłem magiem i wcale nieodstawałem majątkiem od innych graczy którzy byli rzemieślnikami, kwestia jak do sprawy sie podejdzie, trzeba mieś pomysł i tyle. Mag wymaga bardziej kombinowania w grze. Jako mag niebyłem alchemikiem ale magiem bojowym głownie walczyłem :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raster




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 16:15, 17 Lis 2006    Temat postu:

Karmazynie juz 2 Twoj pomysl popieram... Ale co z kopalniami ktore sa teraz?? Zostaja w gorach i daja do umiejetnosci gornictwo a w miescie kopalnie te stare w ktorych mozna wydobywac mithril itd rozumiem. Tak?

I przedmioty ktore robia kowale musialy by wymagac i tak jakichs szatb zeby gornicy niie byli poszkodowani. Poza tym OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 17:38, 17 Lis 2006    Temat postu:

Nie no kopalnie te które są zostają bez zmian, wprowadzamy dodatkowe kopanie właśnie tych trzech rzadkich surowcu w mieście ale za wysokimi opłatami, te które są trzeba by zwiększyć dwukrotnie. Niemniej jednak robiąc taki myk przydałoby się również przerobić huty tak aby można było wytapiać nowe trzy rodzaje sztabek, system robienia przedmiotów również powinien je odczytywać wiec również potrzebowałby niewielkiej przeróbki.
Kopalnie działały by jak w starej wersji więc to siła decydowała by w dużej mierze o wydobyciu i wielkość kopalni, czyli magowie mogli by posiadać takowe kopalnie ale wydobycie mieli by niewielkie :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 18:00, 17 Lis 2006    Temat postu:

Ja znowu sie powtórzę. Zmniejszyć ceny które są teraz w magazynach. Zmienić wzór na wydobycie tych minerałów (jak jest z obecnymi. Im lepszy minerał tym mniej wydobywasz) i całość załątwiona. Jest dobry minerał lecz nie juz po astronomicznej cenie. Są nowe sztabki. A i górnictwo sie podnosi po wydobywaniu tych lepszych. nie ma co kombinować za dużo bo moze być z tym zbyt dużo kłopotu.

Hmm naszłą mnie traz taka myśl. Poprostu do tej kopalni co jest teraz dodać opcję wydobycia mithrilu, adamantium i kryształów. Tak jak mówiłem zmniejszyć wzór na znajdowanie i wydobycie. Zmniejszyć ceny aby każdy sie na to nieślinił i nieolewał reszty. Ale efekt by był taki ze mamy nowe sztaby po nie zabardzo wygórnowanej cenie (wyzszej niz stal). Górnicy są zadowoleni. A reszta też na tym zyskuje.

Karmazyn twój pomysł nie jest zły ale potrzeba do niego dużego wkładu pracy a moim zdaniem mozna by to załatwić prosciej jak to wyzej opisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raster




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 18:26, 17 Lis 2006    Temat postu:

Nooooo Scarbadi ma dobry pomysl zeby wydobywac w tych kopalniach co sa nowe mineraly. Nie glupi pomysl i mniej praco i czasochlonny raczej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regi




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Sob 11:19, 18 Lis 2006    Temat postu:

Dobra to wszystko ustalone na temat tych minerałów? Teraz coś powiedzcie o moim 2 pomyśle dotyczących smoków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 12:07, 18 Lis 2006    Temat postu:

Regi, smoki to nie kameleony, zmiana koloru skóry jest raczej niepotrzebna, wcale to zbardzo nieubarwi gry a jedynie wszyscy zaczna sie domagać możliwości podobnych zmian u innych ras bo czemu niby smoki mają byc uprzywilejowane, przecież człowiek również zmienia sie jak dorasta, naprzykład ja w dzieciństwie miałem białe włosy a teraz jestem szatynem...
Toteż co do dodania takiego bajeru stanowcze nie... Pozatym gdyby wprowadzić możliwość zmiany ustawień w wyglądzie mogłoby to spowodować masową zmiane avatarów przez graczy i to dość częstą, a przecież wygląd wcale niejest aż tak łatwo zmienić, nie chodzi mi oczywiście o tak subtelne zmiany jak makijaż czy kolor włosów, itp...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regi




Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pon 15:07, 20 Lis 2006    Temat postu:

Dobra skóra odpada ale.....Mam jeszcze jeden patent i pytanie

Patent=Zróbcie więcej napojów w tawernie za pieniądze bo jest ich dośc mało urozmaiciło by to trochę naszą tawernę. Very Happy

Pytanie=Jest w końcu ta szkoła umiejętności?? I gdzie się ona znajduje jeśli wogule istnieje??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 15:22, 20 Lis 2006    Temat postu:

Szkoła znajduje sie w Blodrush.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1